авторизований дистриб'ютор
09:00 - 18:00
09:00 - 18:00
09:00 - 18:00
09:00 - 18:00
09:00 - 18:00
вихідний
вихідний

Hitachi: як компанія почала випускати кліматичну техніку

Як компанія Hitachi почала випускати кліматичну техніку і стала одним із лідерів ринку?
Зазвичай історія брендів, які існують багато десятиліть, переплітається з розвитком країни, де вони виникли, та загальносвітовою історією. 
Hitachi — це про Японію у XX сторіччі, прагнення відповідати духу часу та бути корисним суспільству. Розкажемо про шлях компанії детальніше.

Фабрика Сімідзу: від військового заводу до виробника холодильників

Під час Другої світової війни Hitachi заснувала нову фабрику Сімідзу у префектурі Сідзуока. Фабрика виробляла повітряні компресори та ливарні вироби для військових літаків та кораблів. 
Після закінчення війни завод втратив початкову мету існування. На той час Японія зосередилася на двох галузях — вугледобувній та харчовій промисловості.

Фабрика Сімідзу намагалася адаптуватися, виробляючи нові продукти для цих секторів. Зокрема, випускалися розмелювальні млини, пристрої для приготування сиропу, турбовентилятори для вугільних шахт.

З початку 50-х років Японія вступила у сприятливий період розвитку. 
На заводі почали виготовляти валики для друкарень та для млинів, за допомогою технології чавунного лиття, поширеної під час війни.
Валики для друку, які вироблялися у той час на фабриці, охоплювали 90% ринку. 


Підйом економіки продовжувався у наприкінці 50-х. 
Економічний бум спричинив різке зростання попиту на комерційні та побутові кондиціонери й холодильники. Фабрика Точігі, яка виробляла їх з 1943 року, вже не справлялася із замовленнями. 
У 1958 році вирішено передати виробництво категорії “Комерційні холодильники” на Сімідзу, і цей момент вважається початком виробництва кліматичного обладнання на фабриці.
Основні категорії продукції Сімідзу у цей період: холодильники, компресори для холодильників та ливарні вироби.

1960-ті: перший експорт

У 60-ті роки у Японії продовжувалося економічне зростання.
Завод Сімідзу інвестував у технології, обладнання та підготувався до системи масового виробництва. В 1961 році на фабриці почали виготовляти пакетні кондиціонери.

У цей період значно розширюється об’єм експорту заводу Сімідзу. 

У 1962 році вперше продукція була експортована на Тайвань.

У 1963 році — перший експорт у Європу до Великобританії.

В 1964 році — у Чилі (Південна Америка).

Перший експорт на Близький Схід відбувся у 1966 році в ОАЕ.

У 1966 році продукція була вперше експортована до Африки, в Уганду.


У 1965 році компанія відкрила перший завод за межами Японії — на Тайвані.

Одна з основних причин такого кроку — заборона імпорту у Китаї, яка була прийнята задля убезпечення вітчизняної промисловості. Водночас попит на південно-східному ринку на продукцію Hitachi був величезним.


1970-ті: у фокусі — споживач

На початку 70-х років лінійка була розширена з орієнтацією на споживача.
У міру зростання фабрика зосередилася на розробці продукції, яка відповідала б потребам ринку.
У той час 40% експорту припадало на Південний Схід і 30% — на Європу.

Оскільки якість життя в усьому світі покращилася, завод Сімідзу був зобов'язаний задовольнити різноманітні потреби споживачів.


У 1973 році відкрито другу закордонну фабрику — в Бразилії. Південноамериканський ринок тоді виглядав дуже привабливо: країна у 1968-1973 роках переживала величезний економічний бум під назвою “Бразильське диво“. Водночас у Бразилії тоді було лише одне виробництво кліматичної техніки. 

У 70-80-ті роки випускалося наступне обладнання:

  • система кондиціонування з водяним охолодженням — з корпусом білого кольору та зі зниженим рівнем шуму
  • теплові насоси з повітряним охолодженням та нижчим споживанням електроенергії, що було актуально в часи нафтової кризи
  • компактна підлогова система охолодження для багатоквартирних будинків, кафе — відрізнялася нижчим рівнем шуму
  • стельові вбудовані, настінні та підвісні системи охолодження (у тому числі касетні), що відповідали потребам ефективного використання простору
  • зовнішні установки для ринків з низькою температурою навколишнього середовища з кращою ефективністю теплообміну в порівнянні зі звичайним тепловим насосом
  • зовнішні установки, керовані вбудованим мікрокомп’ютером

Багато з цих моделей розроблялися з огляду не лише на функціональність та компактність, але й на дизайн.


80-ті: курс на енергоефективність 

1983 рік — переломний для Hitachi.
Через дворазову нафтову кризу уряд Японії запровадив “Закон про енергоефективність”. 

Через це компанія все більше зосереджується на високих технологіях. У 1983 році випущено перший у світі спіральний компресор для змінного струму.
Сама ідея народилася в США в 1905 році, але Hitachi вперше у світі, після 13 років розробки досягла успіху в масовому виробництві спірального компресора для кондиціонера.
Технологія Scroll Compressor надавала багато переваг у пристрої змінного струму, забезпечуючи вищу ефективність, компактність, менший шум і надійність. Винахід став можливим завдяки камері високого тиску.
Спіральний компресор отримав почесну нагороду — “Медаль за нові технології 1983 року” від Японського товариства інженерів-механіків.

Тоді ж був презентований перший у світі спіральний компресорний кондиціонер: серія UTOPIA.
Серед його переваг — на 39% зменшене споживання електроенергії, компактність, легкість, вища надійність завдяки меншій кількості деталей.
Серія отримала нову нагороду “Технологічна премія 1984 року”, за стельові підвісні/стельові касетні кондиціонери від Японської асоціації холодильної техніки.

У 1984 році випущено першу серію VRF від Hitachi «High-Multi» — це була система кондиціонування, призначена для середніх і малих будівель, де один зовнішній блок підключається до кількох внутрішніх. У першому VRF від Hitachi було кілька поршневих компресорів, а користувачі могли управляти окремими внутрішніми блоками.


У 1986 з’явився перший VRF з інверторним приводом Hitachi з вбудованим спіральним компресором. Запущена Серія High-Multi Inverter.
Її переваги — інверторне управління, на 25% зменшене споживання енергії, частота компресора до 90 Гц, вища надійність завдяки меншій кількості частин спірального компресора, одночасна робота на обігрів та охолодження.
У 1988 випущена High Multi SET FREE — модель HEM.
Звичайний інвертор змінного струму має частоту до 50 Гц. Ця модель досягла високошвидкісної роботи з частотою до 115 Гц, що призвело до великої економії енергії.

1990-ті й до нашого часу: розширення та інновації

З початку 90-х Hitachi відкривала нові заводи за межами Японії, і таким чином стала по-справжньому глобальним виробником.
У 1990 році завод з’явився у Малайзії, у 1991 — в Іспанії, у 1996 — на Філіппінах, дві фабрики в Китаї та одна в Індії відкрито у 2003 році.

На початку 90-х випущені нові тепловий насос VRF “SET FREE FS” і VRF з рекуперацією тепла “SET FREE FX”. Застосовано передові технології.
Для зовнішніх блоків: безшумна робота вищого класу, ламінований вентилятор, перший у світі тихий інвертор IGBT. Для внутрішніх блоків: вентилятор високого потоку, нова система керування та нова система трубопроводів

У 1999 році з’явилися системи HP VRF “SET FREE FSG” і VRF “SET FREE FXG”.
Вони працювали на холодоагенті R407C, відрізнялися вищою енергоефективністю та потужністю
У 2004 році — система HP VRF “SET FREE FSN” з холодоагентом R410A, у якій висока ефективність досягалася завдяки компресору постійного струму з інверторним приводом.
У 2011 році — відцентровий VRF. Він мав “зовнішній блок”, який можна встановити всередині будівлі.


2012: новий VRF “SET FREE FSXN”, модульна система VRF, сумісна з тепловим насосом/рекуперацією тепла. Система отримала нагороду у 2013 році — “Гран-прі з енергозбереження”.

VRF “SET FREE FSXN” мала модульний блок, розширений модельний ряд, забезпечувала сумісність з тепловим насосом та рекуперацією тепла.
У 2016 році випущено VRF 8-го покоління від Hitachi SET FREE Σ. Моделі з цієї серії теж отримали дві наступні престижні нагороди: Гран-прі за досконалість в енергоефективності та енергозбереженні та Нагороду міністра навколишнього середовища за заходи із запобігання глобальному потеплінню.


У наш час Hitachi продовжує випускати інноваційні продукти. Бренд має сформовану репутацію і є одним зі світових флагманів виробництва енергоефективного обладнання.

1 листопада 2021
×
Отримати консультацію